Termeni si conditii

Termeni si conditii

Vanzarea online a serviciilor si produselor LaFantana.ro

 

1.    DEFINITII. SCOP 

1.1. In prezentul document ce contine termenii si conditiile pentru vanzarea online a serviciilor si produselor din magazinul online LaFantana.ro, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos, exceptand situatia in care este prevazut in mod expres altceva: 

i. „Client/Clienti” inseamna vizitatorul Magazinului Online care isi face un Cont si efectueaza o Comanda Online pentru achizitionarea Bunurilor disponibile spre vanzare.

ii. „Comanda Online” inseamna o comanda plasata de Client pe Magazinul Online prin care Clientul isi exprima angajamentul de a achizitiona unul sau mai multe Bunuri. 

iii. „Cont” inseamna sectiunea din Magazinul Online accesibila Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail si a unei parole, care permite Clientului transmiterea Comenzii Online si care contine informatii despre Client si istoricul Clientului in Magazinul Online (Comenzi Online, facturi fiscale, garantii Bunuri etc.).

iv. „Contract” inseamna intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Vanzator si Client cu privire la vanzarea, respectiv achizitionarea, unuia sau mai multor Bunuri de pe Magazinul Online, prin lansarea unei Comenzi Online de catre Client si acceptarea ei de catre Vanzator, cu respectarea prevederilor legale si a termenilor si conditiilor pentru vanzarea online a serviciilor si produselor LaFantana.ro. Contractul se incheie in limba romana.

v. „eCommerce” inseamna o solutie software integrata, in scopul de a gestiona catalogul on-line si procesul Comenzilor Online ale Bunurilor, emise de catre Clienti.

vi. „LaFantana.” sau „Vanzatorul” inseamna La Fantana S.R.L., cu sediul in  B-dul Garii Obor nr. 8C, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/1198/2016, avand Codul Unic de inregistrare RO 35534516.

vii. „Newsletter” inseamna mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica sau alta forma de comunicare la distanta (e-mail, SMS) cu privire la Bunurile si/sau a promotiile desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

viii.    „Bunuri” inseamna orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului in vederea achizitionarii, contra cost, prin intermediul Magazinului Online.

ix. „Magazin Online” inseamna aplicatia web detinuta de LaFantana avand domeniul www.lafantana.ro si subdomeniile acestuia), utilizand logo-ul LaFantana.ro, si prin intermediul careia LaFantana isi prezinta Produsele si Serviciile scoase la vanzare, iar Clientii isi pot alege Produsele si Serviciile pe care doresc sa le achizitioneze, respectiv sa le plateasca direct prin efectuarea platilor online sau ramburs, in functie de metoda aleasa . De asemnea, Magazinul Online este folosit pentru procesarea si administrarea Comenzilor Online in vederea livrarii Produsele si Serviciile si inregistrarea platilor aferente vanzarii acestora.

x. “Perioada de returnare” inseamna perioada de 14 (paisprezece) zile calendaristice, asa cum este stipulat in regulile in vigoare ale comertului online / eCommerce (sau orice alta perioada care poate deveni obligatorie in conformitate cu legislatia din Romania), inauntrul careia Clientul are dreptul sa returneze Bunurile Vanzatorului. 

xi. „Specificatii” inseamna detalii privind caracteristicile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

xii. ”Taxa de timbru verde” inseamna suma platita de Vanzator unei societati autorizate cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare;

xiii.    „Tranzactie” inseamna operatiunea de plata de catre Client, respectiv incasare de catre Vanzator, a unei sume de bani ca urmare a vanzarii, respectiv achizitionarii, a unuia sau mai multor Bunuri.

1.2. Prezentul document stabileste termenii si conditiile aplicabile raporturilor ce se nasc intre LaFantana si fiecare Client care utilizeaza Magazinul Online in vederea, cu ocazia sau ulterior efectuarii unei Comenzi Online.

1.3. Utilizarea Magazinului Online implica acceptarea acestor termeni si conditii , fiind pe deplin recomandata lecturarea cu atentie a acestora de catre potentialii Clienti. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand aceste prevederi iar forma actualizata a acestor termeni si conditii va putea fi accesata de catre Clienti pe Magazinul Online. 

1.4. Termenii si conditiile aplicabile vanzarii online a serviciilor si produselor LaFantana  sunt disponibile Clientului pentru stocare si reproducere si se completeaza cu Conditiile Generale Comerciale disponibile pe website-ul Vanzatorului in masura in care acestea din urma nu contravin acestor termeni si conditii privind vanzarea online a Bunurilor LaFantana. in caz de discrepante cu privire la Comenzi Online, prezentele prevederi vor prevala asupra celor din Conditiile Generale Comerciale.

 

2.    CARACTERISTICI ALE VANZARII ONLINE A LAFANTANA.RO

2.1. Prin utilizarea Magazinului Online si, dupa caz, inregistrarea unei Comenzi Online, Clientul accepta si este de acord cu forma de comunicare la distanta (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. 

2.2. Toate informatiile folosite in descrierea Bunurilor (inclusiv dar fara a se limita la imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentari grafice ori video) nu impun nicio obligatie Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si informare. Vanzatorul va depune insa toate diligentele rezonabile pentru a asigurare corectitudinea informatiilor cu privire la Bunuri prezentate in Magazinul Online.

2.3. Bunurile ce fac obiectul vanzarii in cadrul unei promotii sau campanii de orice tip se vor supune si termenilor si conditiilor aplicabile respectivei campanii sau promotii.

2.4. Notificarea primita telefonic sau prin e-mail de catre Client dupa efectuarea Comenzii Online cu privire la preluarea respectivei Comenzi Online are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii Online de catre Vanzator. Acceptarea Comenzii Online se considera indeplinita cel mai tarziu odata cu livrarea, respectiv furnizarea, Bunului comandat de Client.

2.5. Pentru motive justificate (inclusiv dar fara a se limita la, lipsa din stoc a unor Bunuri), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Bunurilor din Comanda. intr-o astfel de situatie Clientul va fi de indata instiintat cu privire la modificarea intervenita si va avea dreptul de a accepta noile caracteristici ale Comenzii Online ori de a le refuza, caz in care Comanda Online se considera anulata, iar partile vor fi puse in situatia anterioara emiterii Comenzii Online (inclusiv returnarea oricaror sume incasate), fara ca Vanzatorului sa aiba vreo raspundere pentru orice prejudicii suferite de Client.

2.6. Comanda Online este acceptata, iar Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client, in momentul primirii de catre Client de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS, a notificarii de expediere a Bunurilor care fac obiectul Comenzii Online (in cazul produselor) sau cu ocazia inceperii prestarii serviciilor care fac obiectul Comenzii Online. Din Contract fac parte atat prevederile acestor termeni si conditii cat si orice intelegeri ulterioare intervenite intre Client si Vanzator cu privire la o Comanda Online, indiferent daca acestea sunt sau nu cuprinse intr-un inscris electronic sau material. 

2.7. Vanzatorul pune la dispozitia Clientului adresa de e-mail indicata in sectiunea „Contact” din Magazinul Online, pentru identificarea si corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor. 

2.8.    Vanzatorul poate subscrie oricand la coduri de conduita privind activitatea de furnizare on-line a Bunurilor urmand sa aduca la cunostinta Clientilor acest fapt si sa asigure posibilitatea Clientilor de a consulta efectiv a coduri.

 

3.      POLITICA DE VANZARE ONLINE A LAFANTANA.RO

3.1. Accesul la Magazinul Online in vederea efectuarii unei Comenzi Online ii este permis oricarui potential Client care actioneaza cu un scop legitim si care are intentia de a achizitiona de la Vanzator unul sau mai multe Bunuri, cu respectarea prezentelor conditii si termeni.

3.2. LaFantana isi rezerva dreptul de a refuza accesul unor Clienti la o parte sau la toate functiile Magazinului Online si de a restrictiona procesarea si/sau livrarea unei Comenzi Online in cazul in care exista suspiciuni de frauda din partea Clientului Magazinului Online sau daca acesta are un comportament care poate prejudicia interesele LaFantana.

3.3. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Magazinul Online. 

3.4. LaFantana poate publica pe Magazinul Online informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre Vanzator sau de catre oricare alt tert cu care LaFantana.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Vanzatorul asigura acceptarea platii online cu cardul bancar fara a solicita plati suplimentare conform legislatiei in vigoare din Romania. in cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi tinut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client in plus fata de pretul Bunului achizitionat, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de transfer ori de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda in care se efectueaza vanzarea. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

3.6. In conditiile prevazute de lege, preturile Bunurilor electronice afisate in Magazinul Online, include Taxa de timbru verde.

 

4.    COMENZILE ONLINE

4.1. Clientul poate efectua Comenzi Online in Magazinul Online, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi. Comanda Online va fi finalizata prin efectuarea platii de catre Client prin una dintre modalitatile acceptate de Vanzator si indicate in mod expres in Magazinul Online. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru respectivul Bun. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii Online, nu duce la inregistrarea unei comenzi si implicit nici la rezervarea automata a Bunului adaugat in cosul de cumparaturi dar neachitat.

4.2. Prin finalizarea Comenzii Online, Clientul confirma ca toate datele furnizate de acesta sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii Online. Prin plasarea unei Comenzi Online Clientul recunoaste in mod explicit ca respectiva Comanda Online implica obligatia Clientului de a achita ”suma totala de plata” indicata.

4.3. Prin crearea unui Cont si, dupa caz, finalizarea Comenzii Online, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil Vanzatorului, respectiv sistem automatizat de apel fara interventie umana, fax, e-mail, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

4.4. Bunurile cumparate prin intermediul Magazinului Online nu pot fi revandute sau distribuite in scopuri comerciale. LaFantana isi rezerva dreptul sa limiteze achizitionarea Bunurilor la un numar maxim de Bunuri de persoana, numarul fiind liber determinat de catre LaFantana.

4.5. Vanzatorul poate cesiona drepturile si obligatiile sale si poate subcontracta o terta parte pentru onorarea Comenzii Online, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia din urma. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Client pentru toate obligatiile contractuale.

4.6. Vanzatorul poate anula Comanda Online lansata de catre Client, cu notificarea concomitenta sau ulterioara a Clientului, fara a ii putea fi atrasa raspunderea pentru o astfel de actiune, in urmatoarele cazuri:

i. neacceptarea Tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul platii online;

ii. invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de LaFantana, in cazul platii online;

iii. datele furnizate de catre Client/Clienti cu ocazia accesarii Magazinului Onlinesunt incomplete si/sau incorecte;

iv. Vanzatorul poate considera in mod rezonabil ca prin accesarea Magazinului Online si lansarea Comenzii Online se urmareste un scop ilicit sau prejudiciabil;

v. Oricare dintre termenii si conditiile expuse in prezentul nu au fost respectate intocmai.

 

5.    LIVRAREA BUNURILOR

5.1. LaFantana.ro isi rezerva dreptul sa valideze Comenzile Online inainte de onorarea lor prin contactarea telefonica sau prin e-mail a Clientilor, Clientii acceptand si permitand o astfel de posibilitate. 

5.2. Livrarea Bunurilor se va face oriunde in Romania. 

5.3. Livrarea Bunurilor va fi contra-cost sau gratuita, in functie de conditiile aplicabile Comenzii Online. Inainte de finalizarea Comenzii Online, Clientul va fi informat cu privire la modalitatile de livrare si va putea sa aleaga una dintre aceste modalitati.

5.4. LaFantana isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale Bunurilor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de LaFantana. care includ dar nu sunt limitate la: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve. 

5.5. In cazul in care Clientul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni de cel mult inca 2 (doua) ori, dupa care Bunurile vor fi returnate, Clientul urmand sa suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea Bunurilor comandate.

5.6. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si transmiterea Specificatiilor si a tuturor documentelor insotitoare relevante.

 

6.    FACTURARE – PLATA

6.1. Preturile Bunurilor afisate in Magazinul Online sunt in Lei si includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

6.2. Vanzatorul va emite Clientului o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare conform legislatiei in vigoare pentru emiterea facturii de catre Vanzator.

6.3. Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii Online ce contine Bunuri vandute de LaFantana.ro, in format material (pe hartie), la livrarea Bunurilor si/sau in format electronic (prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client in Contul sau).

 

7.     GARANTII

7.1. Toate Produsele comercializate de catre LaFantana.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. 

7.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de LaFantana carora le este atasata o garantie, Clientul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul LaFantana sau de la parteneri ai Vanzatorului este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator.

7.3. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

7.4. Lipsa certificatului de garantie al Bunului la livrare trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la primirea Bunului, prin trimiterea unei sesizari la adresa de posta electronica a Vanzatorului si la sediul social al Vanzatorului. Orice sesizare ulterioara termenului de 48 (patruzecisiopt) de ore nu va fi luata in considerare.

 

8.    PROPRIETATE INTELECTUALA 

8.1. Drepturile de proprietate intelectuala asupra denumirilor comerciale, marcilor inregistrate, marcilor servicii, drepturilor de autor si altor drepturi de proprietate aferente Bunurilor si care sunt proprietatea LaFantana. sau ale licentiatorilor LaFantana vor ramane proprietatea exclusiva a LaFantana sau, dupa caz, a licentiatorilor LaFantana. iar Clientul nu va avea nicio pretentie la acestea pe durata prezentului Contract sau ulterior.

8.2. Clientul nu va actiona in niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevazute in art. 8.1 de mai sus. Clientul se obliga sa nu foloseasca in activitatea sa niciun semn sau denumire similara sau identica marcilor, denumirilor comerciale ale Bunurilor, fie ca parte din denumire sau ca denumire a societatii sale sau in orice alt mod. 

8.3. Toate informatiile de pe Magazinul Online care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic (inclusiv, dar fara a se limita la imagini, text, logo-uri, simboluri), continutul e-mailurilor trimise Clientului de catre Vanzator, orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Clientului, date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia sunt proprietatea exclusiva a LaFantana. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza astfel de date numai in scopuri personale sau non-comerciale si numai in cazul in care nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.

 

9.    DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA (RETRAGERE)

9.1. Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele stabilite de lege. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calendaristice de la: 

(i) data incheierii Contractului, in cazul Contractelor ce au ca obiect prestari de servicii; 

(ii) ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a Bunurilor, sau:

o in cazul in care Clientul face o singura Comanda Online pentru Bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Bun;

o in cazul livrarii unui Bun care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese;

o in cazul Contractelor pentru livrarea periodica de Bunuri pe o perioada de timp determinata, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a primului Bun.

9.2. Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul informeaza LaFantana.ro cu privire la decizia sa de retragere din Contract. in acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante: 

(i)    va transmite la sediul social al Vanzatorului sau la adresa de e-mail din sectiunea „Contact” din Magazinul Online o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de a se retrage din Contract;

(ii)    va transmite la sediul social al Vanzatorului  sau la adresa de e-mail office@lafantana.ro un formular cu urmatorul continut:

 

Catre:         La Fantana S.R.L.

        B-dul Garii Obor nr. 8C, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/1198/2016, avand Codul Unic de inregistrare RO 35534516

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din Contractul referitor la vanzarea urmatoarelor Bunuri: (…….), comandate la data /primite la data de (……).

Numele consumatorului: 

Adresa consumatorului: 

Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este transmis Vanzatorului  pe suport de hartie):

Data:

 

9.3.  Exercitarea de catre Client a dreptului de retragere pune capat obligatiilor Clientului si Vanzatorului, dupa caz: 

(i) de a executa Contractul; 

(ii) de a incheia un Contract, in cazul in care Clientul a efectuat o Comanda Online.

9.4. Cu exceptia cazului in care LaFantana s-a oferit sa recupereze Bunurile, Clientul returneaza Bunurile sau le inmaneaza LaFantana sau unei persoane autorizate de aceasta sa receptioneze Bunurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat LaFantana decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat daca Bunurile sunt trimise de Client Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

9.5. Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea Bunurilor9.6. LaFantana ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, , fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat in legatura cu decizia Clientului de a se retrage din Contract. 

9.7. Pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa ti-i trimitem in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii RMA completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

9.8. LaFantana nu este obligata sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care Clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.

LaFantana.  poate amana rambursarea pana la data receptionarii Bunurilor care au facut obiectul Contractului sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis Bunurile catre LaFantana, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

9.9. Nu se asigura dreptul de retragere in cazul: 

(a) contractelor de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

(b) furnizarii de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;

(c) furnizarii de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

(d)Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.

(e) Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite  si certificatul de garantie si o copie a facturii.

Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.

(f) Pentru articole si pachete promotionale, toate produsele si/sau serviciile incluse trebuie returnate impreuna. Daca un serviciu inclus in promotie si/sau pachet a fost utilizat sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui serviciu si/sau articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata. Cand un pachet este cumparat si doar o parte din el este returnata, reducerea pentru pachet este pierduta si, din valoarea rambursata, va fi dedusa si reducerea acordata pentru achizitionarea pachetului

(g)In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

10.    PUBLICITATE

10.1. Clientul isi exprima consimtamantul expres pentru a primi comunicari comerciale prin posta electronica, permitand ca astfel de comunicari din partea Vanzatorului ori a colaboratorilor sai sa fie efectuate prin derogare de la cerinta identificarii in subiect prin termenul „PUBLICITATE”. Clientul poate oricand sa revoce consimtamantul privind comunicarile comerciale din partea Vanzatorului prin transmiterea unei solicitari in acest sens Vanzatorului. Revocarea va produce efecte in cel mult 48 (patruuzecisiopt) de ore de la data primirii sale de catre Vanzator. Prezenta procedura va fi mentionata in toate comunicarile cu caracter comercial transmise de Vanzator Clientilor.

10.2. Newsletterele LaFantana sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de LaFantana. 

10.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client se poate face in orice moment prin accesarea link-ul dedicat care se regaseste in cuprinsul oricarui Newsletter.

10.4. Renuntarea Clientului la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru restul continutului prezentelor conditii si termeni privind vanzarile online ale LaFantana

 

11.    RASPUNDERE

1.1. Vanzatorul nu raspunde pentru niciun fel de prejudicii pe care Clientul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii Online si nici pentru daune care rezulta din utilizarea necorespunzatoare a Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora. In masura in care limitarea raspunderii conform celor de mai sus nu este posibila conform legilor aplicabile, Vanzatorul va raspunde pentru orice prejudiciu cauzat Clientului doar pana la concurenta contravalorii Bunurilor care au format obiectul Comenzii Online si care au generat fapta cauzatoare de prejudicii.

1.2. Clientul este raspunzator pentru pastrarea in conditii de siguranta a username-ului si a parolei aferente Contului, fiind singurul responsabil in cazul utilizarii acestor atribute in mod fraudulos ca urmare a transmiterii username-ului si/sau parolei catre un tert de buna voie sau ca rezultat al culpei sale.

 

12.    INSCRIEREA DE SESIZARI, RECLAMATII

12.1. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul achizitionat, Clientul are la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Magazinului Online.

12.2. Clientul poate formula reclamatii cu privire la Comenzile Online, acestea trebuind trimise la sediul social al Vanzatorului si pe adresa de e-mail mentionata in sectiunea „Contact” din Magazinul Online. Sesizarile astfel receptionate vor fi analizate de Vanzator in decurs de 5 (cinci) zile lucratoare de la primirea lor, urmand ca de indata dupa solutionarea lor sa ii fie comunicat Clientuluiun raspuns.

 

13.    UTILIZAREA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE PERSOANELOR FIZICE

1.1. Vanzatorul pune in practica masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal. 

1.2. LaFantana este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 11451 si proceseaza datele cu caracter personal in conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si a legislatiei secundare relevante.

1.3. Datele personale ale Clientilor persoane fizice (cel putin: nume, prenume, cod numeric personal, serie si numar act de identitate, adresa de e-mail, numar de telefon, domiciliu) sunt colectate pentru urmatoarele scopuri pe care respectivii Clienti le accepta si isi exprima acordul pentru infaptuirea lor: indeplinirea Comenzii Online, informarea Clientilor privind situatia Contului lor, informarea  Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor Online, evaluarea  Bunurilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentului  Clientilor, precum si inregistrarea in unul sau mai multe registre ale abonatilor.

1.4. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau in Comanda Online, Clientul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a LaFantana.ro si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate de catre LaFantana.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea, in conditiile legii, de catre cei mentionati anterior de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Clientul isi exprima acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poata fi transferate afiliatilor Vanzatorului precum si altor entitati din Romania sau din alte state, cu respectarea cerintelor prevazute de legislatia relevanta. 

1.5. Clientului persoana fizica ii sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

1.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la sediul social al Vanzatorului Clientul isi poate exercita, in mod gratuit pentru o solicitare pe an, dreptul de a i se confirma faptul ca datele sale personale sunt sau nu prelucrate de Vanzator. De asemenea, printr-o cerere similara transmisa la aceleasi coordonate, Clientul isi poate exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa cum urmeaza:

(i) Rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

(ii) Transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

1.7. Datele cu caracter personal ori informatiile cu privire la Comenzile Online pot fi furnizate, la solicitare, organelor de cercetare si de urmarire penala ori instantelor de judecata sau altor institutii ce beneficiaza de o astfel de prerogative instituite de lege. 

1.8. Politica de cookie-uri LaFantana.ro serveste exclusiv pentru buna functionare a Magazinului Online, acest instrument fiind folosit in conformitate cu dispozitiile legale. 

 

14.    FORTA MAJORA

14.1. Nici Vanzatorul si nici Clientul nu va fi raspunzator pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, totala sau partiala este datorata unui eveniment de forta majora astfel cum este definita de codul civil roman.

14.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forta majora, respectivul eveniment nu inceteaza, oricare dintre Vanzator sau Client va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

15.    LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

15.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre LaFantana.ro si Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente conform legii.

 

16.    INFORMATII PRIVIND DEEE

16.1 Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

16.2 Avand in vedere prevederile OUG nr. 195/2005 – referitoare la protectia mediului si ale HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:

(a) Clientii au obligatia sa nu elimine DEEE-urile ca deseuri municipale nesortate si sa le colecteze selectiv;

(b) Colectarea DEEE se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitie de catre autorittile unitatilor adminsitrativ-teritoriale, care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;

(c) Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, LaFantana.ro aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat. 

16.3 Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata.

16.4 Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

Cum Comand

Este foarte simplu sa iti inregistrezi comanda direct pe site-ul www.magazin.lafantana.ro:

 

Gaseste produsul care te intereseaza;

Selecteaza optiunea “Adauga in cos”;

Iti poti continua cumparaturile pana cand gasesti tot ceea ce iti doresti. 

Daca ai gasit tot ce iti doresti, selecteaza tabul „Cosul meu” din dreapta sus si apasa butonul „Finalizare Comanda”. Mai departe, daca ai gasit tot ceea ce doreai, apasa butonul „Validare comanda”. 

Apoi, te vom ruga sa selectezi sau introduci:

Persoana fizica sau juridica.

Datele personale si detalii despre livrare.

Daca totul este în regula selecteaza optiunea “Trimite comanda” Vom analiza cu  atentie comanda, ne vom asigura ca totul este în regula si vei primi in maxim 24 ore un email de confirmare a comenzii împreuna cu detalii despre livrarea acesteia.

Daca nu intelegem ceva din comanda, te vom suna imediat pentru a solutiona eventualele aspect neclare, iar ulterior iti vom confirma pe email comanda.

 

Livrarea comenzilor

Livrare comenzi

 

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii si de locatia unde se face livrarea.

Comenzile plasate si confirmate in intervalul luni - vineri pana in ora 15:00, sunt livrate in termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile plasate vinerea dupa ora 15:00, sambata si duminica, se vor livra marti. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

Confirmarea acceptarii costurilor de livrare se face de catre client la momentul finalizarii comenzii.

 

Livrarea comenzilor in Bucuresti

 

Livrarea comenzilor cu o valoare mai mare de 150 de lei este gratuita.

Pentru livrarea comenzilor cu o valoare mai mica de 150 de lei se va percepe o taxa de expediere de 19 lei.

 

Livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei

 

Livrarea comenzilor cu o valoare mai mare de 150 de lei este gratuita.

Pentru livrarea comenzilor cu o valoare mai mica de 150 de lei se va percepe o taxa de expediere de 19 lei.

 

Durata de livrare

 

Pentru produsele aflate in stoc, termenul de livrare este de 48 ore lucratoare calculate de la primirea e-mailului de confirmare a comenzii.

Datorita conditiilor meteorologice nefavorabile, poate fi posibila intarzierea livrarilor catre anumite destinatii.

 

Termenul de retur al produselor

 

Clientul are dreptul de a returna Bunurile Vanzatorului pe tot parcursul "perioadei de returnare", care inseamna 14 zile calendaristice, dupa cum este stipulat in regulile in vigoare ale comertului online/ eCommerce.

Cum Platesc

La Fantana proceseaza plati on-line prin intermediul platformei securizate PayU sau plata ramburs prin intermediul unei firme de curierat.

 

Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor on-line.

 

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul operatorului specializat.

 

Tot ce trebuie sa faci este sa apesi tabul “Trimite comanda” dupa ce ai introdus datele personale si detaliie despre livrare. Vei fi directionat catre platforma securizata de plati PayU unde iti vei introduce datele cardului cu care doresti efectuarea platii.

 

 

 Codurile promotionale oferite de La Fantana  prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

 

Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.

 

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa marketing@lafantana.ro, care sa contina id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.

 

Atentie! Promotiile pe magazin.lafantana.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

 

La Fantana  stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe magazine.lafantana.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. La Fantana  nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.